20 April 2010

Mourinho: Barca të ketë kujdes

Jose Mourinho, Foto: AFP
Trajneri i Interit, Jose Mourinho, ka kërcënuar Barcelonën me eliminim nga Liga e Kampionëve, pasi që, sipas ‘të veçantit’, skuadra e tij është më e përgatitur se në nëntor.
“Barcelona tregoi superioritet në ato dy ndeshje dhe fitoi me meritë, kurse ne nuk patëm aftësi për t’iu përgjigjur dominimit të tyre. Ajo ishte në nëntor. Tani ata janë të mirë, ashtu si në nëntor, por ne jemi më të fortë se në nëntor. Unë pranoj se njerëzit thonë që ata janë favoritët, por unë mendoj se është një ndeshje 50-50”.
“Nuk mendoj se fituesi duelit Barca-Inter është fitues i titullit. Kjo është një gjysmëfinale dhe më pas duhet të luani në finalen e Madridit. Lyoni dhe Bayerni kanë përqindjen e njëjtë si Interi, ashtu si edhe Barcelona për ta fituar titullin”.
“Messi? Sipas meje futbolli nuk luhet me një lojtar dhe kjo sfidë nuk është një kundër një, por dhjetë kundër dhjetë, por është e natyrshme se ai meriton kujdes të veçantë”, deklaroi në konferencë për shtyp Mourinho.

No comments:

Post a Comment