30 March 2009

Hleb beson se ka te ardhme tek Barça

I pyetur mbi gjendjen e tij në Barcelone, mesfushori ansor i klubit katalonas F.C. Barcelona dhe Kombtares Bjelloruse, 27 vjeçari Alexander Hleb, ka thene para gazetarve se ai ende beson se mund ta tregoje veten tek klubi i Barcelones.

"Hleb: ” Une kam folur me trajnerin Guardiola, rreth situatës dhe rolin tim në skuadër. Une ia kam treguar atij se qka mendoj une se çfare mendoj se duhet te behet.

"Une e kam shprehuer deshiren time, dhe them se Barcelona nuk ka bere gabim qe ka nenshkruar me mua. Dua të zë vend në ekip, dhe te fitoje diqka ne ligen e Spanjes.

"Henry, Messi dhe Iniesta jan rivalet e mi per te zere vend ne formacion te pare, por siç e dim te gjithe, keta tre lojtare jan fantastik, edhe problemi eshte se nuk mund te prese, po te isha 20 vjeç do kisha pritur, po une jam gati 28 vjeç dhe karriera me shkon dem. Ne Sttutgard e Arsenal po ashtu kam pasur probleme ne fillim, per ata nuk jam i merzitur sepse jam mesuar ne fillim…”

No comments:

Post a Comment