30 April 2009

Messi : Nuk do të ndërroja asnjërin nga shokët e mi, për të marë një lojtarë nga Madridi

“ Unë nuk do të largoja asnjërin nga shokët e mi për të marrë një lojtarë të Real Madrid . As të Madridit dhe as të ndonjë ekipi tjetër”.

Me këto fjalë Leo Messi, fitoi ovacione nga tifozët që e shoqëronin atë në ceremoninë e prezantimit të trofeut “ Marca Leyenda” në një hotel në Barcelonë.

Messi është duke u ndier shumë komod në dhomën e zhveshjes dhe u shpreh krenar që ndanë atë më një lojtarë siç është Iniesta :

“ Është plotësisht në lartësinë e Zidane” pasi që u pyet se a mundë të krahasohet me Francezin :

‘ Atë që bën Iniesta është fantastike. Është i shkëlqyeshëm si ai , ashtu edhe gjithë ekipi që kemi. Unë jam i rrethuar me lojtarë të mëdhenj”.

Messi , gjithashtu tregoi besnikërinë e tij ndaj klubit dhe qyteti

“ PARAJA NUK E SJELL LUMTURINË, jam shumë mirë te Barcelona dhe NUK DO TA NDRROJA PËR ASGJË” .

Ai gjithashtu foli edhe për El Classion e së shtunës : “ Është një ndeshje e rëndësishme, sepse Madridi fiton edhe nëse luan mirë por edhe nëse luan keq dhe është duke luftuar për titull”
.

No comments:

Post a Comment