27 April 2009

Intervist me Pedro

Ne Qoft se i Duhem Guardiolas ateher do te jem i gatshem un per te luajtur keto jan fjal nga ai nuk humb shpresat asnjher per te qen ne klubin e par dhe shpreson qe te arrin me te miren ne klub

Ajeni te kenaqur me ndeshjet qe keni luajtur ne Barcelon?
Kur behet fjal ne cilin klub kam luajtur me ndeshjet qe kam luajtur jam shum I kenaqur dhe shum I lumtur qe jam pjes e nje klubi te madh siq esht barcelona,Un e Faleminderoj Guardiola qe ka besim tek mua per te ndihmuar klubin por un jam me I lumtur me arritjen e ekipit tim se sa me veten time.




Keni Luajtur disa ndeshje te mira?

Un nuk di qfar te them kete mund ta vendosin tifozet dhe trajneri un shikoj performancen tyme dhe gjithnje mundohem te arrij te bej pasime dhe driblinge te shkelqieshem un mendoj qe ende nuk kampasur raste te duhura per ty ber keto por me ndeshjet qe kam luajtur jam I kenaqur pershkak qe esht sezoni im I par dhe esht mjaftueshem per mua.


Cfar ju Tregon Guardiola Perpara ndeshjes?

Asgje te Vecant ai gjithmon na thot te gjithve te shikojm styllin ton te kombinojm dhe te behet loja sa me relaksive,Un e njoh guardiolan mir pasi qe kemi punuar bashk dhe ai me njeh mua me lojen tyme ay din se si luaj dhe un kam premtuar ate se qdo her kur te ket nevoj jam I gatshem per ti ndihmuar klubyt un e dy qe guardiola vazhdon te beson tek un dhe kete deshiroj qe ai te beson gjithmon kjo esht nje lumturi per mua kur behet fjal per nje trajner tanyshem me te mir.



Nuk Keni Luajtur shum?

Megjithate lojtarve te rinj nuk ju jipet aq shum minutazh por un do te vazhdoj per te punuar per te dhe un e shikoi realitetin ka lojtar shum me te mir se un ne Barca.



Keni Filluar ta humbni Shpresa per te luajtur sidoqoft ne keto jav te fundit?

Jo Aspak, Un e di qe Ku Jam dhe sa e veshtir esht per te gjetur nje vend ne kete ekip por shpresat nuk I kam humbur un duhet njeher te jem I gatshem me disa klube me te vogla dhe pastaj te fitoj besimin per te luajtur ne keto ndeshje vendimtare per ket sezon. -



Tifozet e FcBarcelonë’s na than se ne ndeshjet qe keni luajtur ju kan qen shembullore ne ekipin e par keni luajtur ndeshje fantastike dhe jeni I pelqyesh shum?

Un e dy se Tifozet me Pelqejn un e shoh kete ne Ekipin e Dyt,un gjithashtu perpiqem te jap shansa klubit te dyt per te qen ne Segunda Division,un do te jap cdo her Maksimumin Tym,un gjithmon kur luaj me klubin e par esht edhe me mir dhe jam edhe me I lumtur ata luajn nje loj te mrekullueshem poashtu edhe me ekipin e Dyt e bejm nje loj por jo te njejt shkolla e barcelones arrin shum qka dhe esht nje grum qe quaj Nice.



Ju Mundeni te jeni pjes e nje ekipi qe ben histori ne tre trofe te cilet ne qoft se arrin do te jeni edhe ju ne ket list per 3 trefe te fituar?

Kjo esht e drejt,Por koha esht e rrezikshme duke u ber konkurimet vazhdojn te jen edhe me te renda,Gjerat deri tani jan duke shkuar mir por shpresoj qe te shkon deri ne fund keshtu shkelqieshem,poashtu esht kenaqsia yme me e madhe qe ti arrijm tre trofe dhe si than per tu shkruar emri ym ne ket histori esht e mrekullueshme.



Cila esht Gjeja me e Veshtir?

Pa asnje dyshim muajve te par vitin e par ne Juvenil ne Ekipin e te rinjve te barcas mbaj mend ishte shum e veshtir pasi qe humba rrethin tym miqt e my familjen tyme ne Tenerife dhe kisha shum te veshtir,Por u mesova shum shpejt dhe tany jam I lumtur ne barca poashtu kam edhe familjen afer dhe gjith jan mjaft te lumtur me mua miqt e my me kete qe po arrij.



Si është Guardiola?

Esht nje trajner I Madh dhe nje njeri me nje personalitet te madh I cili esht ne gjendje te marr fidbollist me fillozovi nepermjet tyj,ate qe ai deshiron qe te qes ne klubin e par sa me shum talent un mendoj se ju shihni vertet iden e tyj dhe pasqirimin etyj.



Ju shpresojm qe te qendorni shum vjet ne Barcelon?

Un kam nje vjet tany kontrat e cila skadon,Po un nuk medoj per te ardhmen tyme dhe shpreoj qe ardhmen tyme te vendos vet barcelona,Un nuk dy nese Ata do te rinovojn me mua por un shpresoj qe ata te vendosin gjithqka per mua,Por Plani ym esht qe te punoj shum per barcelonen dhe te arrijm me ket klub ne histori me te mir.



Ju Mundeni ta Zevendesoni Messi?

Sigurisht qe mund ta zevendsojm kam forcen e duhur dhe kam deshiren tyme me te madhe te zevendsoj por per mua Messi esht Idhull.Leo esht nje Fudbollist I Madh nje lojtar kryesor I barcas fudbollist dhe tani nje lojtar me I mir ne bot,Un jam I lumtur qe ne barcelon esht nje lojtar si ki.



Ne keto ndeshje qe kan mbetur te gjitha derbi a mendoni per te shkelqier barcelona dhe se akeni shanca per te luajtur?

Un nuk e di se ado te luaj un ne qoft se I duhem Guardiola ateher do te jem I gatshem un per te luajtur kjo nvaret vetem nga Guardiola,Ndersa per keto ndeshje esht nje Konkurenc e ashper dhe shum e veshtir por shpresoj qe klubi ym I zemres te arrin fitore ne gjitha ndeshjet edhe fal barazimit qe ben ndaj valencias shpresoj qe ndeshjet e rradhes te jen vetem me fitore.



Cfardo qe te ndodh do te luash aspo mos te luash keni pasur nje sezon te madh per ju qfar mendon?

Po esht e vertet un nuk mund te ankohem aspak,Esht nje kenaqesi e madhe per mua qe jam ne barcelon dhe jam munduar per keto ngjtyra te klubit dhe ne qoft se kam raste do te mundohem ne gjitha forcat te vazhdoj edhe me tej te luaj per kete klub,un cdo dyt mesoj diqka te re me Guardiola me lojtart qe jan ne trejnim dhe ata jan shum te mrekullueshem dhe ne mesojm nga ata dhe shpresoj qe nje dyt do te jem lojtar vendimtar I klubit esht enderr qe ende nuk mund te shoh veten ne realitet por deshira me e madhe e ymja esht qe barca te jet kampione cdo her dhe klub me I mir ne bot nuk ka rendesi nese tranferohem nga ky klub un gjithmon do te jem tifoz I barcas thot Pedro dhe per fund ai I uron gjithve tifozve te barcelones te mbeshtesin klubin ne keto ndeshje qe te tregojm se jemi tifoz qe mbeshtesim klubin ne ket form.

No comments:

Post a Comment