28 May 2009

Josep Guardiola: "Unë jam i lumtur"

Josep Guardiola ishte pothuajse nëpërmjet kris e gëzim kur ai u takua e shtypit pas fitores në ligës së kampioneve, por ai gjithmonë mbahet me vendosmëri në lojtarët 'faj se shkoi mirë këtë sezon.
"Unë kam qenë me fat që e klubit zgjodhi mua sepse unë kam disa lojtarë të mrekullueshëm. Ata kanë pasur një vit fantastik. Ne duhet të gëzojnë, atëherë ne duhet të mendojnë për sezonin e ardhshëm. Gjë është I gjithë lojtarët 'fitime. Unë jam shumë i lumtur dhe të kënaqur dhe Unë e di se janë tifozë. Ajo që kemi bërë është tepër e bukur. Kjo ishte e vështirë, por ne kurrë nuk ka humbur thelbin. Ne luajtur me shume ne kontakt dhe kanë fituar në botë më të mirë të ekipeve, "tha trajner, ndër të tjera.
Shumë besojnë se ekipi këtë sezon është më i mirë në historinë e klubit, por këtu Guardiola mendon se është më e nevojshme. "Unë mund të shoh se lojtarët janë shumë të ndikuara nga situata. Ne jemi të vetëdijshëm se edhe ne kemi bërë atë që është i madh. Ne nuk jemi më të mirë të ekipit në histori, por është e vërtetë se kemi pasur sezonin më të mirë në histori "deklaroi ai.
Ai pranoi se Barca e kishte të vështirë të fillojë të ndeshjes, por qëllimi për 1-0 ndryshuar gjithshka. "Fillimisht ne patëm vështirësi në krijimin e lojës, por Iniesta ishte një e mirë e ofrimit të Eto'o cili shënoi. Që nga ajo kohë kemi pasur të mirë e të mbajë topin. Leo Ne vënë në zemër të paturit e një njeriu më shumë në mes mund të luaj me Xavi dhe Iniesta. Ne patëm kontrollin e luftës "vazhdoi ai.
Së fundi, nuk ishte i papërmbajtur vlerësimin për Messier. "Edhe pse kemi humbur, unë nuk do të ndryshojë mendimin tim e tij. Në sytë e mi ai është më i mirë në botë. Unë besoj se ata janë gati të gdhend emrin e tij në Golden Ball. Ne nuk kemi ndonjë gjë për të fituar e dinë se ai është më i mirë, "tha traineri i lumtur.

No comments:

Post a Comment