27 July 2009

Ibrahimovic:”Jam Njeriu me I lumtur ne Bot”

Zlatan ibrahimovic dha intervisten e Par te tij si lojtar zyrtar I FcBarcelones…

Sulmuesi Suedez ia filloi intervistes duke then se “Esht shum e veshtir per tiu treguar emocionet e mya jam “Vërtet jam i kënaqur dhe shijoj gjithçka që ndodh, vërtet jam shumë i lumtur dhe kur gjithçka do të kompletohet, do të jem njeriu më i lumtur në botë. Çdo lojtar dëshiron të luajë në Barcelona, por këtë nuk mund ta bëjë çdokush”, ka thënë Ibrahimovic.

Isha shum I friksuar se nuk do te jem lojtar I kety klubi edhe pse ende nuk kemi arritur nenshkrimin,Kur Ata ishin te interesuar un I thash menaxherit tym Provoni qe interi te me leshon mua atje sepse dua qe ne ate ekip te luaj,Barca esht ekipi me I madh ne Europ poashtu edhe ne Bot lojtar me t emir jan ne at klub prandaj un shpresoj qe te jem ne ket ekip ku luajn lojtar me t emir.

Duke iu referuar ekipit të tij të ri, e pranon se është duke bërë historinë si Ibrahimoviç.”Esht e vertet qe po bej histori kete e kam then dhe ja pse esht kjo kur nje ekip jan shum te perbashken me cilesi te larta luajn nje loj te taktikes se rrall botrore lojtart te cilet luajn nje loj te perbashket dhe kete kur mendoj se kam kaluar ne at klub klubin ery per mua vertet esht nje histori.

Do te jeni I njejt siq ishit:”Un do te bej punen tyme siq bera ne inter dhe do te jap maksimumin siq dhash ne Inter Loja yme nuk ndrishon njerzit me njohin mua por besoj qe ne barcelon te jem edhe me I mir kur e dym se qfar lojtar kemi ne mesfushen ton,

Së fundi, Zlatan Ibrahimović ai pranon se është "gati për çdo gjë dhe nëse mund të kontribojë diçka do të jetë I gatshem që të bëj çmos per ekipin e ry.





No comments:

Post a Comment