12 July 2009

Endrra e Kerrisonit behet shum shpejt realitet

Negociatat kanë arritur pikën e fundit dhe pritet të përfundojë në ditët e ardhshme.
Me 65 gola vitin e kaluar Kerrison Keirrison de Souza Carneiro eshte nje nder perspektivat me te nxehta te futbollit botror.
Me vetëm 20 vjeç K9 (Keirrison) tashmë është emërtuar si "hajdut" dhe shumë ekspertë të futbollit krahasojnë atë me ish-Brazillian superstar, i cili gjithashtu ka luajtur në Barca, Romario.
"Keirrison deklaroi në një intervistë për SPORT se "ëndrra ime është gati të bëhet e vërtetë, ëndrra e jetës sime."
"Unë kam qenë gjithmonë një tifoz i madh i Barcas, qëkur Romario ka luajtur. Unë dëshiroja të ndjekin gjurmët e tij.Lojtar i hodhi poshtë të gjitha ofertat e tjera (njëri prej tyre ishte edhe nga Real Madrid).
"Kryetari i Palmeiras, Luiz Gonzaga Belluzzo pohoi se "nuk ka asgjë që mund të bëjmë për të mbajtur Keirrisonin. Ai gjithmonë e kishte një ëndërr për t'u bërë një lojtar i Barcelonës dhe vetë ai kishte rënë dakord për ta vënë klauzolë në kontratë e cila ka lehtësuar të gjithë procesin e negociatave. Unë nuk mund ta kritikojnë atë për shkak se mendja e tij është tashmë në Barcelon.

No comments:

Post a Comment