18 July 2009

Ibrahimovic pro kalimit te Barcelona



Sulmuesi i Interit, Zlatan Ibrahimovic, ka folur për të parën herë rreth negociatave të fundit në mes Barcelonës dhe Interit për transferimin e tij në Spanjë, dhe është shprehur i gatshëm ta ndryshojë vendin.
“Kam biseduar me agjentin tim Mino Raiola. Jam i qetë. Kam qenë i informuar se ka biseda në mes të Barcelonës dhe Interit, por kam menduar se janë vetëm për Maxwell. Nëse oferta e Barcelonës është konkrete, atëherë kjo do jetë më interesante”, ka thënë Ibrahimovic.

Presidenti i Barcelonës, Joan Laporta, sot më herët konfirmoi se marrëveshja e shkëmbimit të lojtarëve, e cila do të përfshijë edhe sulmuesin kamerunas Samuel Eto'o, i cili pritet të lëvizë në kahe të kundërt me Zlatan Ibrahimovic, mund të realizohet së shpejti.

Laporta ka thënë se negociatat janë në një ‘stad të mirë’ dhe ‘në princip ka marrëveshje me Interin’.

“Nënshkrimi me Ibrahimovic varet nga vetë lojtari, nga Samuel Eto’o dhe të gjitha palët e përfshira në marrëveshje”, ka thënë Laporta.

Ai po ashtu ka thënë se klubi nuk ka hequr dorë nga angazhimi i sulmuesit të Valencias, David Villa. “Nënshkrimi me David Villa nuk përjashtohet. Ne nuk kemi përjashtuar asnjë prej mundësive të hapura”, ka shtuar Laporta.

No comments:

Post a Comment