27 July 2009

Ibra në Noucamp (Drejtëpërdrejtë)

Shikoni Ibrahimoviq live
Pasi që u arritën të gjitha marrëveshjet më Interin dhe Ibrahimoviçin dhe kontrollave mjekësore Ibrahimoviç pas pak çaste në Noucamp. Ne për ju do të përcjellim drejtëpërdrejtë këtë ngjarje ashtu siq kemi bërë për Kaka dhe Ronaldon. Ibrahimoviç pritet të dal në konferencë për shtypë në Sallën e konferancave për shypë. Në Nou Camp janë mbledhur një numër i madhë i tifozëve. Ende nuk dihet numri sepse pritet që tërë stadiumi Nou Camp të mbushet. Ibrahimoviç në Barcelonë do të mbajë numirn 9. Tifozet e Barcelones jane duke bere nje atmosfere te pa pare me heret ne Nou Camp. Ibrahimovic eshte ne sallen e konferences per shtzpe se bashku me La portan. Me fanelen numer 9 fotografohet para gazetareve. Momentalisht në stadium jane 50.000 tifozë. Barca do të paguajë 43.5 pkus Etto dhe Hleb do të shkojne në Inter

Ibrahimovic ne konference per shtype deklaroi '' Së pari ju faleminderit qe erdhet ketu, gjithashtu e falemnderoj Laporten dhe drejtuesit tjerë të Barcelonës, qe bene nje tranfer te tille te mundur , gjithashtu deshiroj te falendroj Moratin i cili me ndihmoj shume mua dhe familjen, e gjithashtu me ndihmoje te behem lojetar me i mire, por tani ishte koha te kaloj diku tjeter te shoh ta rris aftesin time si lojetar, disa here i thash presidentit qe nese dikush dëshiron të më blejë, nuk do te shkojë askund, i vetmi klub qe mund te me blej do jete Barcelona, dhe Morati tha se nje gje e tille mund te ndodh, gjithashtu, kam rrespekt çka Eto ka arrit po gjithastu une do mundohen te sjell çka ai ka sjell po edhe me shume, une jam i gezuar qe erdha ketu, kam ardh ketu me fitu, dhe do te fitojë. Unë nuk kam ardhur të nderroj diken, por do të presentoj veten. Ibrahimovic vazhdon te i pergjegjet pyetjeve te gazetareve

Ibrahimovic ende nuk eshte takuar me Guardiollan por ka folur ne telefon dhe i kathene se eshte mjafte i gezuar

Futbolli Italian më ka mësuar shume. Unë kam punuar me Capellon dhe ai me ka treguar një video me Van Bastenin, dhe me ka thene se je si Van Basteni

Konfernca per shtype perfundoi tash pritet IBRA te dal para tifozeve ne Nou Camp

No comments:

Post a Comment