04 November 2009

PEP Guardiola: "Nëse do të fitojm gjashtë pik ne e meritojm të kualifikohen"

"Ne duhet të shtoni gjashtë pika për t'u kualifikuar, nëse ne nuk e bëjmë këtë nuk e meritojnë të jenë në rrumbullakët", ka paralajmëruar trajneri i Barcelonës, Josep Guardiola, pasi lidhja e ekipit të tij para se Rubin Kazan
"Guardiola e di se njerëzit e tij nuk mund të dështojë për Dynamo Kiev as kundër Inter Milan në Camp Nou, kështu që ai donte të sqarojë se nuk ka vend për spekulime.
"Pika e sot ne do të dimë nëse është e mirë apo i keq, në fund, por një çështje që të largohet Llogaritësi sepse ne e dimë ne duhet të fitojë dy ndeshje e fundit," tha ai. Trajneri Catalans ishte jo shumë larg nga i mërzitur nga loja se ekipi i tij e bëri në tokën ruse, "shumë të mirë në pjesën e parë dhe më i ulët në të dytë", kur kemi luajtur më shumë me dëshirën dhe na ka kushtuar pak më shumë. "
"Guardiola kujtoi se vendos si Zenit dhe Shakhtar Donestk kohët e fundit fitoi Kupën UEFA, "të gjithë kompjuterët në këtë zonë janë të mira dhe të luajë shumë mirë të organizuar" dhe se Rubin Kazan nuk është përjashtim. "Ndonjëherë, kjo është shumë e vështirë për të sulmuar dhe dhjetë djemtë që janë në aty. Ky ekip është i përkushtuar për të dhe më pëlqen më shumë ose më pak, që të bëjë shumë, shumë mirë, me mbështetjen e vazhdueshme, duke mbyllur korridoret e brendshme dhe pastaj do shumë shpejtë në kundërsulm, "theksoi ai.

No comments:

Post a Comment