04 November 2009

Guardiola: "Ne duhet të përmbushë një ekip i fortë"

Në një konferencë shtypi të martën, 24 orë përpara ndeshjes të së mërkurës larg në v Rubin Kazan, si PEP Guardiola është lufta e ftohtë ruse dhe armiku që shkaktoi problemet Catalans në Camp Nou.
"Tani ne përpiqemi të bëjmë gjërat më mirë këtë kohë. Në Barcelonë merituar Rubin Kazan një rezultat të mirë, sepse ata kishin treguar se sa të fortë janë ata. Tani ne duhet të përmirësojë veten dhe e ftohtë nuk është justifikim. Kjo bothered mua nuk dëgjojnë më shumë. Në qoftë se ne duam diçka të madhe këtë sezon, që luajnë në temperatura e ngrirjes, për ekipin e përzier-paketuara dhe për këtë çështje, kundër 12 lojtarëve, "tha Guardiola me një vezullim në sy të tij.
;Trajneri Barça nuk beson se kjo fundjavë zhgënjyese në barazim 1-1 kundër Osasuna ka qenë disa gjurmë negative. "Kjo është ajo që mund të ndodhë në futboll, por ne kemi marrë gjërat pozitive nga ndeshje me ne. Ne kemi menjëherë pas fundjavës mirëpresim të kësaj lufte me fokus 100%", shpjegon ai.
;Në Barça mund të jetë një ditë më parë gëzohem se Daniel Alves përsëri u raportua të qartë dhe për këtë arsye mjekët Catalan gjithashtu duhej të tretet prej trupë Guardiola. Catalans dhe deklaroi se të gjithë lojtarët janë të gatshëm për të luftuar. "Të gjithë 19 lojtarët kam marrë është plotësisht i gatshëm për të luajtur. Njëjta vlen edhe për Alves. Mjaft mirë se ai ka qenë vetëm të plagosur, por deri në këtë luftë të trajnuar shumë lehtë," tha PEP.
'Për të përfunduar, Guardiola shikuar nga afër në grupin e ligës së kampioneve. "Unë mendoj se grupi ynë është duke u vendosur në raundin e fundit. Kjo do të jetë një betejë të vështirë për të gjithë 4 ekipe - jo më pak, sepse të gjithë ka një shans për të shkuar më tej dhe kështu të braktisjes. Ne kemi përfunduar në një grup të fortë" tha trajneri katalanisht në fund.

No comments:

Post a Comment