04 November 2009

Messi: "Kjo është një ndeshje shumë e rëndësishme për ne"

Edhe pse Barça natën e mërkurë ndesh kampionëve të Rusisë në një ndeshje që është luajtur në temperatura e ngrirjes dhe në një udhë të vështirë, atëherë Messi ka dyshim se beteja është e fituar.
"Unë kurrë nuk kam luajtur mjaft mirë në këtë të ftohtë të fortë dhe ajo mund ndoshta e pashmangshme që klima duket për të vënë ngulit e tij në ndeshje. Por ne nuk jemi duke menduar për këtë. Shkojmë nesër mbi katran si gjithmonë, dhe të luajnë lojë tona. Unë jam i bindur se ne mund të marrë një rezultat të mirë, "tha sulmues argjentinas.
"Ne duhet të luajnë me paqe edhe pak më shumë se sa ishte rasti në Camp Nou. Dhe kështu, unë shpresoj, me të vërtetë, se ne kemi një fat pak më shumë në målchancer tonë. Në Barcelonë kemi luajtur një ndeshje të mirë dhe krijuam shumë shanse. Ne patëm nuk sharpness vendimtare, por unë shpresoj se ne mund të ndryshojmë nesër, "shpjegoi Messier.
"Ne kemi nevojë për të luajtur deri në më të mirën e të mundë Rubin Kazan. Ata kanë tashmë të provuar se ata kanë një ekip shumë të fortë. Ata kanë lojtarë shumë të cilësisë të lartë dhe me shpejtësi e tyre ekstreme dhe sytë për të kundër, ata do të na japin cilësisë rezistencë ", tha sulmues Barça.
"Ne jemi në Champions League. Kjo është një turne ku asgjë nuk mund të shlyhen përpara. Në veçanti, grupi ynë është shumë i thjeshtë. Vetmja gjë që bëjmë duhet të mendojnë për tani është lojë e mërkurë dhe asgjë tjetër" e mbajtur Messi shpejtë në fund.

No comments:

Post a Comment