02 November 2009

Keita Për Pyetni Mali leje për të luajtur kundër Villarreal

Barcelona mesfushor Seydou Keita thotë se është i përgatitur për të kërkuar leje për zyrtarët e Mali të lënë setup kombëtare për disa ditë për të luajtur për Barça kundër Villarreal në Primera Liga lidhëse në Camp Nou më 3 janar.
'Keita pritet të lidhet me ekipin e tij kombëtar pas Kampionatit Botëror të FIFA-Club në Abu Dabi, por me 2010 Kupës Afrikane të Kombeve të nuk do të fillojnë deri në 10 janar, mesfushor thotë se ai do të jetë në gjendje për të kënaqur të dyja klubit dhe vendit duhet të Blaugrana kërkojnë shërbimet e tij.
"Në qoftë se [PEP] Guardiola do, unë do të kërkoj leje nga ekipi im kombëtare për të luajtur kundër Villarreal. Barcelonës dhe Mali janë shumë të rëndësishme për mua dhe unë dua të dyja të jenë të lumtur me mua," tha ai citohet të ketë thënë me Sport.
''Mesfushori është kritike për kohën e turneut afrikan shumë si ai beson se lojtarët e vë në pozitë të vështirë me klubet e tyre.
"Ju mund të gjeni datat e tjera që nuk janë të dëmshme për klubet dhe nuk vënë lojtarët në situata të kompromisit", ka shtuar ai dhe kritikoi edhe kohën e kualifikimeve për kupën botërore, i cili i prishi pushimet e tij verore.
"Unë nuk mund të gëzojnë të pushimeve të verës, sepse për tre javë kemi qenë me ekipin kombëtar, pavarësisht luajtur vetëm dy ndeshje," përfundoi Keita

No comments:

Post a Comment