10 June 2009

I papaguar Manchester City Ylli Robinjo Oferta Vetes Për Barcelona - Raport



"O Principe 'do të mund të shkon prapa në Spanjë dhe ai mund të nxitur një stuhi duke u bashkuar me klubin e tij të vjetër e përjetshme armiq.

Robinjo një pikë 90. Barazimin në minutën Ewood Parkut, duke siguruar Manchester City fituar një barazim 2-2 kundër Blackburn
Robinjo e të ardhme të pasigurtë në Manchester City vazhdon të tërheqë spekulime dhe zërat më të fundit bëjnë me dije se ai do të mund të kthehet në rrugën e tij në Spanjë e Primera Division.

Sipas Sportive, ish-Real Madrid, përpara me sa duket ka ofruar shërbimet e tij të Barcelona, vetëm një javë pasi presidenti i informuar një tjetër ish-klubeve të tij, Santos' Marcelo Teixeira, se ai ishte i pakënaqur dhe i gatshëm për të lënë Eastlands.

I 25-vjeçar ka hapur shprehu admirim për Blaugrana fitoi pas Catalans pazbatuar përgëzime për sezonin e kaluar duke luajtur tërheqëse, ndërsa ka sulmuar futbollit bagging 'el gran triplete'.

"Deri më tani, nuk kanë qenë vetëm spekulime. Nuk ka asgjë konkrete dhe unë nuk kam marrë ndonjë ofron, "citohet të ketë thënë ai nga Sportive.
"E vetmja gjë që mund të them është se Barcelona janë një ekip i madh dhe të gjithë do të duan të luajnë për ta."
"he Brazilian pastaj vazhdoi duke përsëritur që ai bëri të drejtë vendimin e kthyer në gusht të vitit të kaluar për të kërkuar një dalje nga Santiago Bernabeu.

"Unë u largua sepse nuk isha i lumtur. Unë nuk keqardhjen se vendimi komode dhe unë jam në Manchester City, "shpjegon ai.
postuar nga danny

No comments:

Post a Comment