30 October 2009

Vellezerit e Barces; Manel Pau / Jordi Clos

GONZALVO_III_AMB_COPA_1952.jpg celta-barcelona_1.jpgJonathan dos Santos ndjekur hapat e Xhovani vëllai i tij, për natën e mërkurë kur ai bëri debutimin e tij të parë për ekipin e klubit dhe dy të bashkohet me një linjë të gjatë prej vëllezërve që kam realizuar artistikisht për ekipin.
"Jonathani erdhi për 190 minuta e fundit kundër Kulturore Leonesa, ndërsa vëllai i tij Xhovani bërë një total prej 50 paraqitjes për ekipin e parë midis 2006 dhe 2008. Dos Santos vëllezërit janë megjithatë, vetëm të fundit në një histori të gjatë të vëllezërve në klub.

De Boer, Garcia Lopez dhe vëllezërit

Vëllezërit më të fundit në klub ishin binjake, Frank dhe Ronald de Boer që firmosur nga Ajax në 1998. Frank qëndroi për pesë vjet dhe e bëri paraqitjen e 243, ndërsa vëllai i Ronald u nis për në Glasgow Rangers në vitin 2000.
"Binjake ishin në klub së bashku me vëllezërit më të rinj të Segú López, Gerard, i cili erdhi deri përmes strukturës së të rinjve para se të niset për në Valencia dhe kthehen në vitin 2000. Një dekadë më parë Sergio vëllai i tij kishte qenë një nga premtimet e mëdha të rinj në klub para lëndimit ndalur përparimin e tij kur ai ishte tashmë një ekip të parë të rregullt.
"Familjes Junyent Garcia dhënë tre vëllezër në vitet 1990: Genis vëllai i vetëm i realizuar artistikisht më të vjetra në katër ndeshje miqësore për ekipin e parë në 1996, por dy vëllezërit e tij Oskar dhe Roger luajtur 148 dhe 138 lojra çdo nën Cruyff, Robson dhe Van Gaali.

Kundërta fall
"Më pak të njohur janë vëllezër plot: Llorenç vetëm u shfaq në 24 lojra midis 1958 dhe 1962, ndërsa Quimet vëllai i tij ishte një nga wingers më të famshme në historinë e klubit, duke luajtur rreth 12 sezone 527. Një rast i ngjashëm u vëllezërit Rodriguez: Rikardo, i njohur si "Calo" luajtur në mbrojtjen 1954-1960, por do të lënë në hije përgjithmonë nga vëllai i tij qëllimet 294 Cesar për klub.
"Dukuri e përbashkët në fillim klubit
"Prania e anëtarëve të të njëjtës familje ishte shumë më të shpeshta në fillim të historisë së klubit, me Gonzalvo (korrik, Josep dhe Maria), Parera (Manuel Barroso dhe Ramon), Cella i Comamala (Arseni dhe Carles), si edhe anglisht vëllezërit Artur dhe Ernest mprehtë, të cilët ishin vendimtare në themelimin dhe konsolidimin e klubit në vitin 1899

No comments:

Post a Comment