17 May 2009

Barca feston titullin me humbje

El Barça caýó en Son Moix

Eto e ka humb nji penalti ne mbarim te lojes por barca e ka siguruar titullin ne Mallorca .Barca ka luajtur me ekipin e dyt .Dhe nga humbja e shancave te Etos barca pësoi diskfat por kjo nuk i pengoi për titullin e 19 të kampionit.Barca ne min e 10 kaloi ne avantazh por ne min e 73 arango e barazoi ne 1-1 pastaj santana e kaloi mallorcen ne epersi 2-1 ne min e 78 dhe mbaroi ndeshja ne favor te barcelones


lojtart qe luajten
Mallorca: Moyà; Martí, Josemi, Ramis, Ayoze; Jurado (Webó, min. 85), Mario Suárez, Cléber Santana, Arango; Keita (Varela, min. 60) y Aduriz (Trejo, min. 91).

FC Barcelona: Olazábal; Dani Alves; Abidal, Martín Cáceres, Sylvinho; Gudjohnsen (Thiago, 74'), Xavi Torres, Hleb; Pedro (Jeffren, min. 83), Eto'o y Bojan Krkic.

Goles: 0-1, Eto'o 10.min: ; 1-1 Arango 62. min. : 2-1,Cléber Santana 78.min:

No comments:

Post a Comment